Voor leven met en na kanker

Voor leven met en na kanker Streekmuseum Krimpenerwaard
Het Streekmuseum biedt vanaf woensdag 17 mei het Ondersteuningscentrum De IJssel een plek voor ontspanning, ondersteuning en herkenning voor mensen met kanker.

Op woensdag 17 mei van 10.00 – 13.00 uur is de feestelijke opening van de dependance van Ondersteuningscentrum De IJssel voor leven met en na kanker. Vanaf die datum zal Ondersteuningscentrum De IJssel op de eerste en derde woensdag van de maand van 10.00 – 13.00 uur geopend zijn in het Streekmuseum.

Bent u geraakt door kanker als patiënt, naaste, mantelzorger of nabestaande dan ben u van harte welkom. Met een aanbod van interactieve lezingen, bewegings- en creatieve activiteiten bieden we ondersteuning in verschillende vormen. Er is altijd een vorm die bij u past.

De toegang is gratis en neem gerust iemand mee!
Vanaf 10 uur inloop, de officiële opening is om 10.30 uur

Voor meer informatie kunt u bellen met Saskia Kok, manager Ondersteuningscentrum De IJssel T: 010 – 737 00 69 Of mail naar saskiakok@inloophuisdeijssel.nl.

Laat graag even weten of u erbij bent ☀️