Vertoning documentaire: de waardige waard

Documentaire de waardige waard

Vertoning van de documentaire De Waardige Waard: Een Ode aan de Krimpenerwaard 🌿

Ontdek de betoverende Krimpenerwaard zoals je het nog nooit hebt gezien! 🌍🎥

📅 Datum: 25 januari
🕕 Tijd: 19.30
📍 Locatie: Het Streekmuseum Krimpenerwaard

Dompel jezelf onder in de prachtige documentaire “De Waardige Waard,” een meesterwerk van Abe Maaijen, een voormalig aannemer die zijn passie voor de Krimpenerwaard heeft omgezet in een visueel spektakel. De film neemt je mee op een reis door de tijd, van de oorsprong van dit unieke polderlandschap tot het adembenemende heden.

🚁 Ontdek vanuit de lucht! Bekijk de Krimpenerwaard vanuit ongekende perspectieven, vastgelegd met drones, luchtballonnen en zelfs vanuit een kano. Maak kennis met de verschillende dorpen en landschappen die deze regio zo bijzonder maken. Het is alsof je zelf zweeft boven dit UNESCO-waardige gebied!

🚣 De Schoonheid van de Kano Volgens Abe is de kano de ultieme manier om de Krimpenerwaard te ervaren. Laat je betoveren door de serene schoonheid van de polder terwijl je meevaart op de kabbelende wateren. Een ervaring die de ziel van dit gebied weerspiegelt.

🎬 Gemaakt met Liefde en Toewijding Abe Maaijen heeft ruim anderhalf jaar van zijn leven gewijd aan het maken van deze film, zonder enige subsidie of externe steun. Zijn toewijding aan het behoud van het culturele erfgoed komt tot leven in elke frame. Met ondersteuning van zijn vrouw Wil en de bezielende voice-over van Jacklyn Koot is “De Waardige Waard” een waar passieproject.

🍃 Toegang: Gratis | Consumpties ten bate van Het Streekmuseum Krimpenerwaard Laat je betoveren door de Krimpenerwaard en geniet van deze unieke kans om de documentaire gratis te bekijken. Alle opbrengsten van consumpties gaan rechtstreeks naar de ondersteuning van Het Streekmuseum Krimpenerwaard.

Mis deze unieke ervaring niet en deel deze aankondiging met vrienden en familie! Aanmelden kan via deze link.