Ontdek het Verleden: Word Educatieve Verteller!

Sta jij te popelen om geschiedenis tot leven te brengen voor nieuwsgierige geesten? Het Streekmuseum Krimpenerwaard zoekt Educatieve Vertellers om deel te nemen aan een uniek avontuur! Verwelkom basisschoolleerlingen, deel betoverende verhalen en maak van leren een onvergetelijke reis door de tijd.

Ontdek het Verleden met Ons: Streekmuseum Krimpenerwaard zoekt Educatieve Vertellers!

Het Streekmuseum Krimpenerwaard opent de deuren voor avontuurlijke geesten die gepassioneerd zijn over geschiedenis en educatie. We zoeken enthousiaste vrijwilligers om als Educatieve Vertellers deel uit te maken van ons educatieve team. Als Educatieve Verteller breng je de geschiedenis tot leven voor basisschoolleerlingen en deel je betoverende verhalen over vroeger en het leven op de boerderij. Van boeiende museumlessen tot creatieve workshops, jij maakt leren een onvergetelijk avontuur! Geïnteresseerd? Neem contact op met Rosalinde Kruit, Coördinator Interne Zaken, via telefoonnummer: 0180–514866 of stuur een e-mail naar: r.kruit@streekmuseumkrimpenerwaard.nl.

Meer lezen over deze vacature? Check de volledige vacature hier.