Koop je eigen stukje geschiedenis!

Verkoopdag streekmuseum 22 april
Koop je eigen stukje geschiedenis. De verkoopdag op 22 april nadert! We hebben er ontzettend veel zin in en nodigen iedereen uit om langs te komen.

Op de verkoopdag is de Tuinzaal de ‘place to be’. We stellen die namelijk volledig open voor het verkopen van objecten, oude spullen van collecties en snuisterijen. We verkopen ook wat grotere objecten, dus zorg ervoor dat je het ook gelijk mee naar huis kan nemen, we kunnen het helaas niet opslaan. Ook goed om te weten: je kan zowel pinnen als contant betalen!

Mocht je nou van al het shoppen honger hebben gekregen dan kan je in het museum bij de koffie of thee ook een stukje zelfgebakken taart of cake kopen.🍰

De verkoopdag zelf is open en gratis voor iedereen. We nodigen natuurlijk iedereen uit om ook het museum gelijk te bezoeken en een kijkje te nemen bij onze huidige tentoonstelling: Crimpenre Waard; in de greep van het water. Voor het museum geldt de reguliere toegangsprijs. ☀

Tot de 22ste! Iedereen is van 11.00 – 16.00 uur welkom.