Feestelijke Lezing Over ‘Servaaskerk’: Een Duik in de Maritieme Geschiedenis

Feestelijke Lezing Over 'Servaaskerk': Een Duik in de Maritieme Geschiedenis

Feestelijke Lezing Over ‘Servaaskerk’: Een Duik in de Maritieme Geschiedenis

Op basis van grondig archiefonderzoek en met de hulp van talloze foto’s heeft André Hoogendijk de reis van de ‘Servaaskerk’ in beeld gebracht. Dit levert een uiterst boeiend verhaal op, dat onmisbaar is voor iedereen die geïnteresseerd is in de rijke maritieme geschiedenis van Krimpen aan den IJssel.

U bent van harte welkom op woensdag 15 november, vanaf 19:30 uur, voor een informeel samenzijn met een kopje koffie. De officiële lezing begint om 20:00 uur. Deze avond heeft een bijzonder feestelijk tintje, omdat het Streekmuseum dit jaar zijn 70-jarig bestaan viert, terwijl de Historische Kring Krimpen aan den IJssel zijn 25-jarig jubileum markeert. Het is een dubbele viering van mijlpalen in de geschiedenis van onze organisaties!

Aan het einde van de lezing zal een bijpassend cadeau aan het Streekmuseum worden onthuld, wat een verrassing belooft te zijn. We hopen van harte dat velen van u deze avond met ons zullen delen en samen met ons de geschiedenis van de ‘Servaaskerk’ zullen verkennen. Mis dit historische evenement niet!

Zet woensdag 15 november in uw agenda en vergeet niet om u aan te melden voor deze unieke avond vol maritieme herinneringen. Tot dan!