Café van Toen en Nu; het jaar uit met verhalenvertelster Stella Speksnijder

Op de laatste donderdag van het jaar luiden we 2022 uit in het Streekmuseum Krimpenerwaard met verhalen van Stella Speksnijder van “Het zingende paard”. Met verhalen en gezelligheid vullen wij de donderdag ochtend.
Stella is zelf 100% verhalenverteller, die haar talent inzet om de geschiedenis van de streek tot leven te brengen. Ongedwongen en ongecompliceerd treedt zij naar voren. Ze vertelt zelf, maar nodigt altijd het publiek uit hun eigen verhalen te delen. Laat je meeslepen door ‘Het Zingende Paard’: Klein, intiem en uniek.
Het Café van Toen en Nu is een samenwerking tussen het Streekmuseum Krimpenerwaard, Krimpenwijzer en Bibliotheek aan den IJssel.
Iedereen is welkom tussen 10.00 en 12.00 uur en dan staat ook de koffie klaar! Deelname is gratis, graag aanmelden via de Krimpenwijzer – 0180515840 of bij Bibliotheek aan den IJssel (Krimpen)