Café van Toen en Nu: Vogellezing Chris

Elke laatste donderdag van de maand verwelkomt het gezellige Streekmuseum Krimpenerwaard in Krimpen aan den IJssel je graag voor het “Café van Toen en Nu”. Hier staat ontmoeten en met elkaar in gesprek gaan centraal, vaak rondom een specifiek thema of met een inspirerende spreker. Op donderdag 30 mei staat er iets bijzonders op het programma: Chris komt langs voor een boeiende Vogellezing.
Tijdens deze ochtend, van 10.00 tot 12.00 uur in de sfeervolle Stal van het Streekmuseum, neemt Chris je mee op een fascinerende reis door de wereld van vogels. Zijn kennis en passie voor deze gevleugelde wezens zullen je ongetwijfeld inspireren. En natuurlijk staat er om 10.00 uur een heerlijk kopje koffie of thee voor je klaar om van te genieten.
Het Café van Toen en Nu is niet alleen een plek voor verrijkende ervaringen, maar ook een gelegenheid om samen te komen, ideeën uit te wisselen en nieuwe inzichten op te doen. Mis deze unieke kans niet
  • 🗓️ Datum: Donderdag 30 mei
  • 🕙 Tijd: 10.00 – 12.00 uur
  • 📍 Locatie: De Stal, Streekmuseum Krimpenerwaard, Krimpen aan den IJssel
Dit evenement is een samenwerking tussen het Streekmuseum Krimpenerwaard, Krimpenwijzer en Bibliotheek aan den IJssel. We kijken ernaar uit je te verwelkomen!