Café van Toen en Nu: over poëziealbums

Café van Toen en Nu: poesie albums
Poesie Albums in het Café van Toen en Nu.

Op donderdag 23 februari organiseren wij weer het Café van Toen en Nu. Deze keer staat het in het teken van poëzie albums ook wel “poesie albums” genoemd. Aan iedereen de vraag om het eigen poëziealbum mee te nemen en een versje en een plaatje voor te bereiden voor deze ochtend. We gaan namelijk met elkaar lezen uit de poëziealbums en ook schrijven in een poëziealbum. De collectie poëzie albums van het Streekmuseum is aanwezig en daar zullen we iets over vertellen.
Iedereen is welkom tussen 10.00 en 12.00 uur en de koffie staat klaar!

Elke laatste donderdag van de maand is er in het gezellige Streekmuseum Krimpenerwaard in Krimpen aan den IJssel een “Café van Toen en Nu” waar aan de hand van een thema of een spreker een ochtend wordt georganiseerd waar ontmoeten en met elkaar in gesprek gaan centraal staan.

Café van Toen en Nu is een samenwerking tussen het Streekmuseum Krimpenerwaard, Krimpenwijzer en Bibliotheek aan den IJssel. Iedereen is welkom!