Café van Toen en Nu: Ondermode van Vroeger – Breispullen Mee

ONDER het GOED
Café van Toen en Nu: Ondermode van Vroeger – Breispullen Mee
In het kader van onze tentoonstelling “ONDER het GOED”, nodigen we je graag uit voor een speciale editie van het Café van Toen en Nu op donderdag 25 april. Op deze ochtend, samen met Ineke en Bets die de tentoonstelling hebben bedacht en opgezet, komen we bijeen om meer te ontdekken over de fascinerende wereld van ondermode van vroeger.
Tijdens dit bijzondere evenement, van 10.00 tot 12.00 uur, delen we verhalen, herinneringen en kennis over ondermode en brengspullen uit het verleden. Het is een unieke gelegenheid om meer te weten te komen over de historische context en betekenis achter deze kledingstukken.
Zoals altijd staat het Café van Toen en Nu bekend om het samenbrengen van mensen om herinneringen te delen en nieuwe ervaringen op te doen. Mis deze kans niet om deel te nemen aan een boeiend gesprek onder het genot van een kopje koffie. Om 10.00 uur staat de koffie klaar!
Elke laatste donderdag van de maand organiseren we in het gezellige Streekmuseum Krimpenerwaard in Krimpen aan den IJssel het “Café van Toen en Nu”. Deze ochtenden, waar ontmoeting en gesprek centraal staan, zijn een samenwerking tussen het Streekmuseum